Recenzia Lacoste Essential

23.10.2012 10:16

 

Flakón parfumu Lacoste EssentialTak a teraz sľúbená recenzia na parfum Lacoste Essential - pánsku toaletnú vodu, ktorú na trh uviedla spoločnosť Lacoste v roku 2005. Parfum vznikol v spolupráci s parfumárom Laurentom Bruyerom. Vôňu by sme mohli charakterizovať ako drevitú so zelenými esenciami. Toľko na úvod, teraz k samotnému parfumu.

V Lacoste Essential je ukrytá sila

Prvýkrát som Lacoste Essential mohol otestovať v jednom kamennom obchode. Odporučil mi ho jeden známy, tak som sa rozhodol k nemu privoňať. Prvý dojem bol naozaj pozitívny, vôňa sa mi páčila, ale pripadala mi príliš známa, alebo všedná, neviem, či je to to správne slovo.

Napriek tomu som kúpil menší flakón, zase ma až tak veľa nestál. Po prvom dni, čo som si parfum Lacoste Essential dal na seba, na mňa vôňa zapôsobila oveľa silnejšie ako z papierika v parfumérii. Nehovoriac o tom, že vydržala voňať fakt celé hodiny.

Čo vlastne cítiť z Lacoste Essential?

Parfum obsahuje citrusové plody, kvetiny (napr. ružu), ale tiež aj santalové drevo či lístky paradajky. Navyše, táto vôňa Lacoste sa správa veľmi konzistentne. Akonáhle som si ju „nasadil“, prejavili sa všetky jej tóny a vôňa takto vydržala veľmi dlhý čas. Vlastne, počas celej doby sa nezmenila, čo veľmi oceňujem.Flakón a krabička parfumu Lacoste Essential

Lacoste túto vlastnosť aj pomenovalo – ako Time-Release Technology. Na druhej strane, keby to tak fungovalo pri všetkých parfumoch, asi by to bolo trochu nuda. Našťastie pre nás a aj pre Lacoste, Essential je jedným z mála a to ho robí naozaj originálnym.

Možno aj táto vlastnosť prispela k tomu, že som ju na sebe cítil ešte aj po umytí rúk (ak som si ju aplikoval na zápästie), alebo dokonca aj po sprche.

Čo dodať na záver?

Parfum Lacoste Essential sa podľa mňa na nič nehrá. Jednotlivé tóny sa nemiešajú, je možné ich dobre rozozrnať. Je príjemne sladkastá a pritom pikantná.

Proste, skvelý parfum, ktorý sa hodí prakticky kdekoľvek. Do práce, k zábave, alebo aj na rande. Určite sa netreba báť, že niekto bude nad nami ohŕňať nos.